Alice Viktoria Marie

Lista

Kategori: Vardagligt

När man inte har någonting bättre för sig så är det här det enda roliga!


Om dig
Namn: Alice Andersson
Födelseplats: Varberg

Bor: hemma!

Ögonfärg: Blå

Hårfärg: Brunt

Skostorlek: 39ish

Civilstatus: FoReVeR aLoNe

Höger eller vänsterhänt: Höger

Sex&Kärlek

Tycker du om någon just nu? mja.. lite kanske!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? mja..  eller jo det gör jag!

Har du varit gravid? ja, födde precis min 12e :)

Har du fått ditt hjärta krossat? näe

Har du gråtit över kärlek? om jag har!

Vem delade du senast säng med? Kristin? hm.. kommer inte ihåg!

Har du drömt om någon du tycker om? massor av gånger!

Om du tycker om någon nu, vet den personen om det? åh herre, nej!

Har du haft sex på fyllan? Nej

Har du någonsin känt dig utnyttjad? nej, tur de!

Har du haft sex med någon du knappt känner? Nej

Är kärlek viktigt för dig? är helt kär i kärleken, så ja!

Ärlighet

Röker du? Fina flickor röker inte, så nej!

Snusar du? Nej

Skolkar du? jadå, har väl hänt någon gång!

Gör du frukosten själv? Ja

Har du suttit i rätten? Nej

Har du varit på strippklubb? jobbar på en strippkubb

Vad gör du när du blöder näsblod? håller en handuk för tills det slutar!

Vem kan du prata om allt med? Är väldigt öppen mot alla, men Amanda berättar jag verkligen allt för!

Har du solglasögon? inte för tillfället.. de gick sönder!

Vem pussade du senast? Mina loverboys. Mina små kissar!

Vem kramade du senast? Filläää tror jag?

Vad heter ditt hårspray du använder? Proffs

Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Grå

Känner du någon som heter Nicklas? jadå!

Sitter du vid en bärbar dator nu? Ja, min sleetna acer!

Är du blyg? ja! herre, mot nya människor!

Vad tänker du på just nu? att alla har så mycket roligare än mig.. :c

Vänskap

Vilka är dina närmsta vänner? de som är mina närmsta vänner vet om det!

Vad heter din bästa vän? Amanda Bauer

Hur länge har ni länt varandra? 2003 kanske? iaf sen jag flyttade hit!

Vad är det bästa med henne? helt seriöst, allt!

Helst många bekanta eller några få nära vänner? Några få nära vänner, lätt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: