Alice Viktoria Marie

Vad tycker jag om "mange bjuder"?

Kategori: Vardagligt

Fick en kommentar innan idag om vad jag tycker om Mange makers nya låt, "mange bjuder"! Han/hon som frågade var tyvärr anonym (va inte det! snälla, mycket roligare med namn osv) så jag får ta och svara här! :)

Alltså, vad tycker jag egentligen? ingen jag lägger till på starred på spotify men har ändå ingenting emot den. Tycker att "refrängen" är ganska goo med sån bas osvosv men om man lyssnar på texten är ju låten helt värelös? haha! och vad handlar den om egentligen? vem fan är Mange? En låte borde, enligt mig, ha en mening och något slags budskap. eller denna kanske har det? haha, ett jävligt dolt isf!
Nej men jag tycker om den, go och så! men ingenting jag lyssnar på om jag är ensam!
killarna är ju helt okej dom med :}

Vad tycker ni om den?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: