Alice Viktoria Marie

23 november

Kategori: Vardagligt

Är det inte helt galet hur fort tiden går? redan 23 november.. imorgon är det bara en månad kvar tills julafton! och jag har inte köpt en enda julklapp än? Hur har eran dag varit då? min har vart super, endast tre lektioner och sedan kilade jag väg och mötte upp sanna och så satte vi och och åt en god lunch och snackade lite, kikade runt i lite affärer osvsov. mys! :)

Min älskade lilla kissekatt ska till verinären imorgon, buhuhu, han har så ont i tassen. fäller en liten tår för honom! blev så ledsen när jag såg hur svullen hans tass var så jag målade naglarna svarta, och imorgon blir det en mysig dag. eller isf mysiga kläder! orkar inte fixa imorgon så jag hoppas nog i uggsen och har tubhalsduken och sen är jag klar, inga onödiga byxor osv.. less is more u know!
Snodde två bilder från fina Sofias blogg, tyckte dom var så vackra :')

Kommentarer


Kommentera inlägget här: