Alice Viktoria Marie

bloggtest - bara för att jag kan..

Kategori: Vardagligt

VEM

Vem är i rummet med dig? ingen. forever alone!
Vem fick du senaste sms av? David
Vem tänker du på nu? att jag måste göra klart historian
Vem pratade du senast i telefon med? Amanda, tror jag!
Vems hus var du senast i? vet inte.. kommer inte ihåg! 
Vem önskar du var med dig nu? amanda, så kunde hon hjälpa mig med läxan! 
Vem är din favoritsläkting? hm.. svårt val ju!

 

VAR

Var är din mobiltelefon? i sägen
Var handlar du mest? h&m, gina, bikbok?
Var fick du tag på tröjan du har på dig? tjuvade den av min syster.
Var åkte du senast bil? till skolan!

 

VAD

Vad åt du senast? äggmacka
Vad drack du senast? kaffe
Vad är det för färg på dina byxor? har inga byxor på mig!
Vad är den närmaste saken som är blå? Lipsyl
Vad har du på fötterna? ingenting
Vad är din favorit färg? vitt, ljusrosa, marinblå osvosv..
Vilken film såg du senast? lejonkungen ♥
Vad hör du just nu? datorns fläkt och linnea ute i köket

 

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Haha ja
Hånglat på en bio? nepp
Hånglat i skogen? nej, gillar inte ens skogen! 
Tyckt att din kusin är het? haha, självklart! 
Sovit naken? ibland så
Kört över hastighetengränsen? näe, har övningskört två gånger..
Målat om ditt rum? ja, dock gjorde mamma allt typ. hjälpte till lite.. 
Dansat framför en spegel? OHJA! typ hela tiden..
Fått hicka? Jorå, senast igår!
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? nej, är väldigt rädd av mig. vågar inte! 
Varit i slagsmål? Nej 
Smugit ur ditt hus? tror inte det
Haft känslor för någon som inte känt desamma? typ hela tiden?!?!?!
Hånglat med en främling? nepp
Älskar eller saknar någon nu? Ja

bästaste Amanda ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: