Alice Viktoria Marie

en glad alice

Kategori: Vardagligt

woups, drog iväg utan förvaning. hoho, hann inte blogga innan vi åkte. men vi var på kungsmässan en snabbis och kikade lite. fick med mig en efterlängtad tröja och örhängen osvosv. gött. tror hela kalaset gick under 200-lappen? jag är glad över det jag köpte idag iaf! :)


tänkte fota de nya örhängena men vänta med tröjan tills imorgon. bättre bilder ju, dåligt ljus osv nu. är dock lite småsur på att tröjan är en strl för stor men mamma och Linnéa sa iaf det inte syntes så mycke, den är störst i ryggen. men jag ska suga på den karamellen ett tag till. Annars får jag väl lämna tillbaka den. men det är väl värt när den bara kostade 49:-?
köpte för första gången en frapino med choklad smak, goooood va den. men ska nog testa en annan smak nästa gång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: