Alice Viktoria Marie

-------------

Kategori: Vardagligt

sitter i min nybäddade stora säng med ljusrosa lakan och en liten katt sovandes brevid mig, sitter och borstar mitt blonda, långa, spikraka och inte alls slitna hår. Lägger mig ner i sängen med händerna raka brevid kroppen ovanpå lakanet och somnar in i min skönhetssömn och vaknar upp snygg och pigg imorgon!

in my dreams. ha! har alltid drömt om att vara blond och även att vara snygg och pigg när jag vaknar, men det kommer väl aldrig hända? fast man kan ju alltid hoppas! sitter i en halvful ställning med datorn på magen och ska kolla på outsider, det är typ en tjej som tror hon är en katt eller nått med??
Jag kommer inte uppdatera imorgon, inte mycket iaf, skeeet mycket plugg och bloggen är inte det som kommer först då liksom, även om jag vill det. Vi har också matte prov på fredag som jag inte kommer klara.. hehehhehe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: