Alice Viktoria Marie

lektions uppdatering

Kategori: Vardagligt

okeeeeeeeeeeeeeej, måste bara skriva av mig lite om det jag såg på outsider igårkväll. Har ni sett det eller? asså det var ju såå konstigt. Visst dom kanske känner igen sig hos djur osv osv men att klä ut sig i stora pälsdräkter.. vafan? & hon pao eller vad hon hette, hon hade ingen dräkt dock, men hon var ju sjukt mycket läskigare än de andra. Hon typ gjorde en massa kattljud, åt på golvet och någon kliade henne på hakan och hon tyckte typ det va skönt!! Hallå? fattar inte riktigt att det finns sånna männiksor egentligen!
Men helt seriöst, om ni inte har sett det avsnittet så måste ni göra det, jag blev typ rädd att någon av dom ksulle ligga under min säng när jag skulle sova. Hahah, men jag tycker sånt är jätte obehagligt när dom hade dom där dräkterna på sig, hatar liksom när jag inte vet vem det är som är i därkten eller hur den ser ut!

Nu har vi iaf religion och ska skiva net lite svar på frågor om hinduism och buddism tänkte att jag kunde blogga lite då! :) Har två inlämningar och ett matteprov till imorgon. En inlämning är i religion och den andra är en gammal labbrapport som jag inte har lämnat in än.. oups! Matteprovet skiter jag typ i nu, fattar inte matte och läraren är skit konstig så det får gå som det går! :)

Nu måste jag frotsätta skriva här, alla skriver skit fort, pusshej ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: