Alice Viktoria Marie

ahhh, tja! alice här..

Kategori: Vardagligt

Jodå, jag lever.
Har inte haft tid för någon bloggning nu på länge, hade ägt om blogg.se kunde fixa en app till android telefoner så att vi också kunde blogga på riktligt från mobilen!?!?!? Har liksom ingen lust att sitta på alla lektioner och posa i webkameran för att berätta att jag typ har svenska? hahah, känns super töntigt. Eeeeeeeeeller så kan jag få en iPhone 5.. snälla pappa!?!

Annars då? vad har ni haft för er idag? Själv har jag vart i skolan och haft gött, speiellt hos Jan-Banan på matten. Han gör lektionen sjukt mycket roligare, älska Jan! Sen drog jag och pluggade lite och sen mötte jag upp Fredde och så drog vi och fikade på karma! döhungrig va jag, helt galet så det var super gott! :)


kramar och pussar på gooooose svart-vit! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: