Alice Viktoria Marie

Hello, heeeyyy

Kategori: Vardagligt

Goddag readerzzz!

Är redan hemma från skolan då vi hade språkdag idag och italienskan inte hade någonting att göra fatta jag det som. De andra fick göra en massa andra grejer, som tyskan fick dansa vals och speed datea. hahah, gött! Jaaadåå, här sitter jag i mina gosebyxor och dricker kaffe. mumma! Annars då? gick upp 05:59 då min katt var djävuskt hungrig och jag var tvungen att gå upp och mata dom.

Jag var förvånansvärt pigg imorse när jag vaknade även fast jag bara hade sovit runt 5 timmar, men jag kanske inte riktigt kom in i den där djupa sömnen? äh, jag vet inte! Jag hade iaf tänkt sova lite innan jag ska ta tag i pluggandet!
Saker att hinna göra idag:
  • ta en tupplur
  • plugga
  • måla naglarna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: