Alice Viktoria Marie

nu ska jag plögga

Kategori: Vardagligt

Tjolahopp!


läget? själv ska jag strax börja plugga lit historia och förmodligen lite narurkunskap *sNaRk* kommer dööööö.
till höger på bilden under ser ni min skoldator ju, den är aningen mindre än min vanligen som är typ 15" medan skoldatorn är runt 12". skönt med en mindre som väger ganskamycket mindre, men tangentboret blir såå jobbigt då jag trycker fel hela tin'!


Min dag idag har vart skit, eller iaf innan jag drog till skolan. allting blev fel idag, när jag vaknade regnade det och då kan jag säga att hur jag än försöker blir allting fel. går inte att undvika. en enkel sminkning blir feeel, alla kläder blir fel även dom som alltid funkar och sen blir man allmänt deppig av regn. Så nu sitter jag hääär, osminkad och äckel-päckel! tänkte om ni ville se hur bra dålig webkameran på skoldatorn är senare?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: