Alice Viktoria Marie

tillbaka igen!

Kategori: Vardagligt

tja!
kom hem nu, har inte ens vart hemma en timma igår. jag och pappa drog iväg mot kungsbacka vid ett kanske? Handlade blandannat en smart liten sak som jag kan sätta i en massa olika minneskort i och få in bilder och sådan in på dator! Skit smart! köpte även hörlurar då mina gamla iPod hörlurar är sönder..

Sedan när vi va klara i stan så åkt vi hemmåt och då hade redan klockan blivit 16:55 och jag skulle möta Fredrika vid fem, så jag fick byta tröja och sen dra iväg, igen! Blondie var med och hon är bara fööör söt, hur fin som helst! Vi gick i kaske någon timma sen gick jag hem för att hämta mobilen för att sedan gå och möta Kristin och Johan. Efter det så hann jag hem och äta en snabbis och sen gick vi (jag, mamma & pappa) över till våra grannar och stannade där hela kvällen, men för min del blev det hela natten.  myyys!
underbart söta blondie

Kommentarer

  • Fredrika säger:

    Puss på Blondie :)

    2011-09-04 | 14:04:57

Kommentera inlägget här: