Alice Viktoria Marie

Svar

Kategori: Q&A

"Brukar du följa några tv-serier? :) Din blogg är fortfarande bäst!:D"


Fick denna fina komentar igår, sitter här helt fnissig och ler. fööör söt! Och tack försesten ♥

Men jag hade då tänkt svara på frågan.. tyvärr förljer jag ingen just nu! Men imorgon är det lov och då hade jag tänkt ta tag i det! haha, nej men har ju följt (oundvikligt att missa om man läst min blogg ett tag, haha) How i met your mother en långre tid. bästa. Men det var ett tag sedan jag liksom kollade på tv, men tv-serier på datorn gills väl?

Men väldigt länge har både jag och min syster följt Desperate Housewives, Grey's Anatomy och massa andra grymma serier. Men vi har tyvärr tappat stinget och kollar numera på varsin serie på varsin dator!

Har nu å lovet, som sagt, tänkt checka någon serie, men vet inte vilken än.. Funderar på Jersey shore? värt? har bara kollat ströavsnitt så jag vet inte riktigt. Ingen som har tips på bra serier?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: