Alice Viktoria Marie

Dag 1 – Din nuvarande relation. Om du är singel, berätta om singellivet.

Kategori: lite personligt

Jag är, som ni alla antagligen vet, singel. jag singel så det skriker om det, händer ingenting just nu i mitt "singelliv".. haha, usch vad hemskt det låter, men jag är ganska nöjd med att vara singel. Dock måste jag ju medge att jag saknar att ha någon som bryr sig bara om mig, som vill kyssas och ligga nära och bara kramas. nu hamnar jag i drömmarnas värld igen, drömmer om det perfekta förhållandet! så innerst inne tror jag faktiskt att jag vill ha ett förhållande just nu, men varför står inte killarna på kö?! jag är ju jättesingel för fan! äh, dom kommer snart ska ni se..


Dock har jag insett någonting som kanske inte är det bästa, jag är rädd för förhållanden. haha, dumt det låter. men jag är rädd för att bli sårad och ännu mer rädd för att såra. Jag är rädd för att skynda mig in i ett förhållande där jag kanske tappar känslorna och ingenting känns rätt.. Jag har faktiskt lagt märke till att så fort det börjar bli "någonting" mellan mig och någon kille så får jag en känsla i magen av obehag.. att jag inte vill längre.. att det är fel. det är synd för jag älskar ju kärleken. och det är tyvärr också någonting jag har märk. Jag är mer kär i kärleken än kär i killen som är kär i mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: