Alice Viktoria Marie

Dag 2 – Var du vill vara om 10 år

Kategori: Vardagligt

Ja, var vill jag vara om tio år? då är jag 26 och ska snart fylla 27. Jag har väl två olika "viljor" om min framtid..

1. Jag vill bo i stockholm för jag är väl ganska nyinflyttad i min nya lägenhet och nyutflyttad från min lägehet i göteborg (♥). Jag satsar ganska mycket på min kariär och jobbar extra för att få de där extrapengarna. Jag kanske jobbar med en tidning? eller en dröm hade ju vart att jobba på radio, verkar så sjukt kul! sitta där och snacka om massa olika saker, onödiga som viktiga. hade vart sjukt kul, och jag har även en pojkvän som jag har vart tillsammans med i 9-10 år.. hihi. han får väl komma fram snart då? Nej, men en pojkvän och självlart min lilla efterlängtade svarta mops som heter Theodor. detta liv är lite av de mer "svensonlivet" men ändå inte, för jag ska inte ha det där typiska utan mer sticka ut. ingen villa. ingen volvo. men ungar och hundar så det skriker om det!

2. där ska jag ha gått lite mer på vad jag vill. Jag vil resa runt i världen med min pojkvän eller en vän. leva livet och sola, festa, shoppa, fika. herregud. jag ska ha en takvåning i paris och i new york, men självklart en hemma i götet med! Jag ska ha ett jobb som jag trivs med, jag ska inte gå efter vad andra vill. Jag ska aldrig göra någonting som jag inte vill, nej, usch vad jag hatar sånt. göra någonting bara för att man borde göra det! När jag tänker efter så är jag snart trettio och då skaffar vi barn (♥) och stadgar oss i New york eller LA. underbart, där ska vi bo, jag och min lilla familj.
slänger in en bild på mig och kirre när vi bara va små fisar ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: