Alice Viktoria Marie

don't have phone sex you might get hearing aids

Kategori: Vardagligt

Blev inte så mycket bloggning idag va? nepp, men har en förklaring. slutade ju som sagt 12:30, vi, några tjejer i klassen drog till kungsmässan och kikade runt lite och fixade. Dock var jag tvungen att kila iväg för att möta upp Hanna, vi skulle ju sola. Sen blev det en massa strul så Hanna drog hem och jag traskade iväg till gymmet. Var sjukt otagg men det gick bättre än väntat, ben och rumpen stumpen.

Farmor kommer hem från sjukhuset imorgon så imorgon efter skolan går jag därom en sväng för att hälsa på. Är aldrig där nästan så nu när hon inte mår så bra, och dom blir ju inte yngre, så känner jag ändå att jag borde göra det. självklart vill jag även träffa dom, haha!


Sovgott småfisar ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: