Alice Viktoria Marie

2 school 4 cool

Kategori: Vardagligt

Nuså ska jag bege mig till skolan, börjar egentligen vid nio men jag åker in med mamma så är där runt halv istället. Hoppas någon kommer dit lika tidigt som mig! ehehe!

Klippte ju mig igår, som sagt, och det är väldigt kort känner jag idag. Alltså inte riktigt kort men när man jämför med hur långt det var innan så är det ganska så kort! blir lite ledsen av det.. men jaja, det växer ut?
Och föresten, jag hade ju en snygg-dag igår!! fett najz! Alltså snygg-kropp-dag var det, ansiktet såg ut som fan. :-) haha, nej men det var bara för att jag hade snygga trosor på mig. Och så kommer jag på det på kvällen? jävlar då, annars hade jag rockat runt i skolan hela dagen igår.. åh, haha! Det kommer väl tillbaka hoppas jag?




Kommentarer

  • Fredrika säger:

    Då gäller de ba att alltid ha snygga trosor på sig! :D

    2012-03-28 | 22:12:23

Kommentera inlägget här: