Alice Viktoria Marie

Bästa inlägget på länge

Kategori: Vardagligt

Läste precis Hanapee's inlägg "Jag är inte rasist... men" som ni kan läsa HÄR och det var nog något av det bästa och mest genomtänkta och välskrivna inlägg på länge. Jag ser också liknande inlägg på facebook osv och jag förstår faktiskt inte hur folk tänker. "lite tacksamhet för att man får komma hit kan man väl visa.." sjuktsjuktsjukt. Orkar inte med dessa trångsynta och smårasistiska människor. vem som våldtar har ingenting med etnisk bakgrund att göra. det beror väl mer på vilken miljö man är uppvuxen i? eller vilka människor man umgås med? inte vet jag, jag är inte påläst. Men till och med jag vet, trots att jag bara är 16, att vart ifrån världen man kommer har absolut ingenting att göra med ifall man våldtar eller inte.

Jag såg även en kommentar då det stog att när dom väl får komma hit så går dom och våldtar istället.. eh, alltså det har ju inte heller någonting att göra med vart man kommer ifrån? det är väl isåfall upp till sverige att kolla upp hur dessa människor som kommer in i sverige mår. är de psykiskt sjuka så får de vård. tyvärr funkar det inte så och sen kan man väl inte finkamma hela sverige på all dess befolkning för att se vilka som är kapabla till att vålta. Vi kommer inte stoppa våldtäckterna för att vi minskar på invandringen då det finns många fler våldtäcksmän från sverige än vad dessa rasister tror. skillnaden är den att tidningar upplyser mer om de som inte är "riktiga" svenssons.
Det borde finnas fler som tänker som Hanapee.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: