Alice Viktoria Marie

En liten fråga baah

Kategori: Q&A

Fick en fråga om min familj och mina vänner vet att jag har en blogg. Och ja det vet dom, allihåååpa. Eller mamma och pappa glömmer typ bort det, jag har sagt det någon gång med dom är typ senila så dom har glömt det igen! Min syster vet om det men hon bryr sig nog inte riktigt? hon kollar in lite ibland när hon kommer ihåg det!  Och alla mina vänner vet väl om det, antar jag? tror inte någon har missat det,har länkat på facebook någon gång så om jag inte sagt det face to face så vet dom väl det ändå!
Jag tror dock inte det är så många av mina vänner som slaviskt följer den. Jag vet att Kirre knappt har vart inne någon gång samma sak gäller Amanda. Men fredrika vet jag klickar in flera gånger på en dag, haha, om jag inte bloggar på ett tag någon gång kan jag få sms att jag ska blogga. haha, söt :* Sen tror jag Sofia läser den? men sen vet jag inte riktigt exakt vilka som gör det! oups, skrv lite längre än tänkt!


Nu ska jag försöka plugga lite, sen fixa mig och ikväll blir det mello-kväll hos Hanna! feting najz

Kommentarer

  • fredrika säger:

    Hahaha!! ops men jag är ingen äckel gubbe eller så :P

    2012-03-11 | 13:16:28

Kommentera inlägget här: