Alice Viktoria Marie

Ny väska

Kategori: Vardagligt

Igår efter skolan traskade jag och Fillä till kungsmässan och jag fick med mig en väska hem. Har vart i stort behov av en i flera månader och kände att det var dags för en ny! Funderar på att sätta lite nitar på undersidan, hade inte det vart snyggt? hm..

Som ni kanske har märkt har jag inte bloggat och det har lite berott på att det inte funkat att ladda över bilder.. men ahh, jag är inte den mest tekniska på hela jorden. Men när det inte gick att ladda upp den bilden åvanför så började jag fundera lite och svära åt blogg.se! Men sen insåg  jag att jag har råkat spara mina bilder för stora.. kan inte ladda över bilder som är större än 8MB va? mina var 12,1.. hihi oups!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    gud så fin! :)

    2012-03-17 | 18:57:26

Kommentera inlägget här: