Alice Viktoria Marie

10 november

Kategori: Vardagligt

Hej små kompisar, nu är jag här igen! ska dock sätta mig och plugga religion så jag kommer försvinna i några timmar till.

Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag har verkligen aldrig gillat hösten, men nu, helt plötsligt börjar jag tycka den är mysig och fin? vad hände där? men det är ju sant, när jag gick mot bussen låg det orangea löv på marken och solen var på väg ner. lite det som är deppigt på samma gång, när jag sitter på bussen har solen gått ner.. jaja, det är ju snart sommar igen!
jag hoppas det blir en uppdatering innan klockan nio ikväll, för jag har lagt mig sjukt sent och varit så trött hela veckan att jag har planerat att ligga nerbäddad klockan nio ikväll. vi får väl se hur det går. hähähäh!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: