Alice Viktoria Marie

Firat mormor och nästan kissat på mig

Kategori: Vardagligt

Tja! Läget? äre bra elle? gött!
Idag har jag vart i kungsbacka och firat min mormor lite, skulle egentligen hunnit åka till min kusin som också fyller år idag men jag har verkligen inte tid idag, måste plugga tyvärr.. men jag hälsade ju på hos henne när hon precis hade flyttat in och kanske kan få komma och hälsa på lite senare med? :)

Mobilbloggade innan, men det verkar inte funka? vet inte varför.. kanske kommer upp senare! äh, det löser sig. Köpte ett par jeans i torsdags och de är verkligen snortajta, och jag blev lite kissignödig när jag skulle åka buss innan och byxorna är vääldigt tajta och när jag satt ner så tryckte det mot blåsan lite... och i gupp och sånt så kändes det helt seriöst som om jag skulle kissa ner mig! Hahah, fatta om jag  hade gjort det? vafan gör man då?
kommer strax upp lite bilder på ett nytt köp..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: