Alice Viktoria Marie

wopekfönjwkklfw

Kategori: Vardagligt

Hann tyvärr inte blogga innan skolan idag, låg kvar i sängen liiiiite för länge och sen fick jag någon slags klädpanik. hoho :]

Sista lektionen idag är iaf italienska och jag slutar 14:05 kilar iväg till bussen som går 14:30, är väl hemma runt tre då. När jag kommer hem ska jag för det mesta plugga, men även städa mitt rum lite.. tyvärr. haha! :) det är bara två dagar kvar av denna skolvecka, torsdag och fredag, sen helg. Och bäst av allt.. lov!

Som jag har längtat efter lov, att vara ledig och egentligen inte göra någonting viktigt. Och att sova, men detta lovet ska jag faktiskt inte ångra att jag inte har gjort någonting. Ska träffa kompisar varje dag, och bara mysa! hihi!

Nu har vi iaf samhäll och håller på och skirver med att skriva ett arbete om hållbar utveckling, går väl sådär för min del. försöker skriva om ekologiska kläder och vad det är osvosv. hoho, ska redovisas efter lovet. fårse hur det kommer gå!
alltså det är helt galet hur mycket jag saknar mitt hår, ni fattar inte, den längden och tjockleken. fy, vad jag ångrar att jag klippte mig och att hon klippte av mitt hår rakt av.. menmen, får se det positivt, när det är så långt igen så kommer det inte vara lika slitet som sist! :)))

Kommentarer


Kommentera inlägget här: