Alice Viktoria Marie

Fredag

Kategori: Vardagligt

Godmorgon alla ni fina!

Sovit gott? bra! har själv sovit som en prinsessa även fast vi har naturkunskapsprov idag.. pallar verkligen inte. Jag är ju redan inställd på jullov? jaja, man kan ju göra omprov iaf!
Händer idag då? själv ska jag åka in med Kirre till göteborg och handla de sista julklapparna och mysa lite.
På tal om ingenting så har jag börjat säga najs till allt. Najs eller onajs liksom! har ingen aning varför men det ordet känns så rätt hela tiden!
Najs med fredag kära vänner, ha en fin dag! ♥

Kommentarer

  • Anton :') säger:

    Jag säger också najs hela tiden :o

    ...och jag har också sovit som en prinsessa :D

    Vi har så mycket gemensamt :p <3

    2011-12-16 | 08:19:51
    Bloggadress: http://mydayofrandom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: