Alice Viktoria Marie

hisoria plugg och julmust

Kategori: Vardagligt

här sitter jag i sängen, dricker julmust och läser lite historia. har snart läst klart och då ska jag försöka mig på engelskan! funderar på att koka mig en kopp kaffe, är lite småsugen nu faktiskt. vet ni att jag nästan har slutat dricka kaffe? jävla kötthuvud, har du skrivit om det? nej, klart dom inte vet.. men det har jag iaf, klarar mig en hel dag med bara en kopp på morgonen! kommer ihåg typ i mitten av nian, för ett år sedan kanske, så drack jag minst fem koppar per dag. blev en del koppar efter skolan! haha :)

Kort dag imorgon, 11:10-15:30, dock är sista lektionen matte och det suger ganska hårt. menmen, får ta mig igenom den lektionen med! det blir en del plugg imorgonmed, bl a matte, prov på fedag men man har hela torsdagen på sig att plugga med så tar det nog lite lungt imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: