Alice Viktoria Marie

blöblöblö

Kategori: Vardagligt

Vafan, varför får jag mer besökare dom dagarna jag inte uppdaterar någonting?! har ju snart besöksrekord för fan.

idaaag så va vi ju inne i göteborg med klassen, vi åkte in med våran religionslärare och vi besökte en moské, jodå det va helt okej. Intresant ändå! kom hem fem idag, FEM, fattar ni? orka liksom. då är ju ipricip hela dagen över, man orkar ju inte göra någonting då!


Regn regn & lite mer regn beskriver dagen lite tycker jag, hatar ju regn. Visst det är väldigt mysigt om man är innomhus och myser men om man är ute? nej tack! Och nu känner jag att jag börjar få ont i halsen.. fml. orkar inte må dåligt, det suuuger!
har ingen bild att lägga in nu, så ni får föreställa er hur jag sitter och posar framför kameran. Puss ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: