Alice Viktoria Marie

Dricker kaffe och filosoferar

Kategori: Vardagligt

Här sitter jag och snorar ikapp med mig själv. Har gjort det hela dagen, och orkar inte mer. Tycker mest synd om alla som behöver lyssna på mitt eviga snorande även fast jag sprang och snöt mig varannan minut. Okej, tycker mest synd om mig själv. det är ju ändå jag som är sjuk.. eheh.

Nu på eftermiddagen är det sol, underbart, spelar ingen roll om det är det när man är i skolan. då får man bara ångest att man inte är ute i solen och får sol på de små kinderna.. så nu passar det bra! ska nog försöka få med Amanda ut på en promenad lite senare, fårse om jag lyckas!
Lyssnar förövrigt på en massa gamla låtar, så som love the way you lie, billionaire och we no speak americano. åh, älskar det. Nostalig på hög nivå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: