Alice Viktoria Marie

ballt ändå

Kategori: Vardagligt

alltså såhär ligger det till. Jag och Hanna festar bättre än några andra tillsammans, vet aldrig vad som händer när vi är på gång. Samma dag som jag kom hem från New York så stack vi självklart på fest, och den kvällen var spårad. Skrev lite om det, men inte så mycket.
 
Hur som helst så traskade vi runt i kungsbacka då vi stack från lägenheten vid fyra på natten av en helt annan anledning och så träffade vi lite gosiga killar som var där med Ken Ring. Vi träffade honom, fick krök av honom och snackade lite samt en kram. Då har jag ingenaning om vem han var, men att han va riktigt känd visste jag ju han hade smma kväll spelat på Mingel i kungsbacka som är ett uteställe. 
Har totalt snöat in på han musik nu, NU. Varför nu? varför inte innan vi träffade honom? äh, röta. men fett ballt ändå, känner jag nu. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: