Alice Viktoria Marie

1 Januari

Kategori: Vardagligt

Börjar bli lite småförkyld.. igen, nu när jag äntligen nästan var frisk! men jag får väl skylla mig själv, hade bara skinnjackan igår! Men jag är glad ändå, men jag ska tvätta ansiktet och så, känner mig så äcklig nu..
som sagt så kommer denna dagen aldrig komma igång, det är det som duger när man vaknar sent. men förstår inte varför jag är så trött, sov ändå nio timmar inatt tror jag? hoppas jag kan somna lätt inatt sen iaf! :)



Men fattar in eller? nu är det ett nytt år, och det är januari.. galet vad tiden går fort. snart är det vår och man kan börja använda skinnjackan utan att frysa ihjäl! på tal om ingenting föresten.. kollade ni på fyverkerierna igår? det gjorde jag, jätte fint och visst skickade upp sånna lantärnor (sa linnea att det hette iaf) som man har i thailand.. jätte fint! vi skulle också gjort det, men det blåste för mycket så vi klarade det inte! mehehe.. :}

Kommentarer


Kommentera inlägget här: