Alice Viktoria Marie

12 Januari 2012

Kategori: Vardagligt

Godmorgon alla fina där ute! Sovit gott? gott, det har jag, med min lilla kisse brevid mig! Idag har jag en engelskaredovisning framför mig som jag inte har läst igenom och övat på riktigt, men jaja, det får gå som det går! Sen ska även Kirre testa att gymma på mitt gym, hennes kort funkar tydligen på mitt gym med? haha, najzzzz. :)

Sen har jag förövrigt hittat min plånka, har dock glömt av att berätta det för er, men den är iaf hittad! längst ner i träningsväskan.. haha, som jag har letat efter den! fick ryck igår.. hoho
nu måste jag dock borsta tänderna osv, sen bege mig mot bussen! LOVE ♥

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Hoppas du får en underbar torsdagskväll, kika gärna in på min blogg om du har tid och lust! :)

    2012-01-12 | 17:00:17
    Bloggadress: http://jennifererikssons.devote.se

Kommentera inlägget här: