Alice Viktoria Marie

19 Januari

Kategori: Vardagligt

Idag smäller det! först prov i italienskan (som kommer gå skit) och sen ska vi typ få information om inriktningarna på smahällsprogramet. så det är najs, funderar ju på att byta från media.. men jag fårse!
Det blir ingen träning eller nått idag, träningsvärk i hela kroppen och jag ska la träna på fredag kanske? fårse.. men jag kommer nog inte hem jättesent idag iaf, slutar väl runt tre skulle jag tro! men när jag kommer hem ska jag skriva på historian. btw så ser mitt hår ut som fan idag, orkar inte, blev inte alls bra, men jag orkar inte göra om det!

Som tur va fick jag åka med Amanda och hennes pappa till skolan, hann inte med bussen idag!
Bloggar mer senare, LOVE ♥

Kommentarer

  • Fredrika säger:

    Jag älskar ditt örhänge!! :D

    2012-01-19 | 11:00:06

Kommentera inlägget här: