Alice Viktoria Marie

Dag 5 – En tid då du tänkte avsluta ditt liv

Kategori: Vardagligt

Alla har någon gång i sitt liv haft den tanken. men jag har faktiskt inte haft det, än. och det är jag glad för, eftersom jag ändå är såpass ung och inte tar så kloka beslut alltid så när jag i framtien får sånna tankar så kan jag förhoppningsvid kontrolera dom bättre och förstå att det inte är ett bra beslut.
Det känns på något sett väldigt läskgt att det kan gå så långt i någons tankar, att man faktiskt väljer att avsluta ett liv som man fått, någonting som man aaaldrig kan få tillbaka, iställlet för att göra det bättre. kämpa för det. Jag säger inte att det är fel att ta livet av sig, för jag har ingen riktig åsikt i detta, men jag tycker det är skrämmande att det blir så fel ibland.

Nästa dag ska jag lista 30 fakta om mig själv. orkar inte nu, så jag tar de imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: