Alice Viktoria Marie

Dag 6 – Skriv 30 intressanta fakta om dej själv

Kategori: Vardagligt

Intresant o intresant.. haha, men jag kör på ändå!

  1. Jag är vääääldigt blyg och obekväm bland endast människor jag inte känner.
  2. Är livrädd för bergodalbanor, hatar att åka fort. har aldirg åkt lisebergbanan.. hehe!
  3. love 9gag.
  4. trivs väldigt bra i  min nya klass & med alla nya vänner jag har fått.
  5. Saknar samtidigt min gammla klass.
  6. är, som alla andra, beroende av musik.
  7. älskar sushi.
  8. har spelat både handboll och fotboll. sög verkligen i båda, mest i fotboll.
  9. älskar att handla kläder och smycken osv.
  10. hatar vinter och snö, förutom när man är på skidsemester.
  11. har hela mitt liv velat ha en hund, aldrig fått någon.
  12. har haft min kisse i snart 13 år.
  13. älskar verkligen mina vänner av hela mitt hjärta, skulle dö för dom.
  14. saknar sommaren så in i helvete.
  15. om jag, som alla andra, börjar störa mig på någon klarar jag verkligen inte av den.
  16. jag har världens sämsta pigment, skojar inte.
  17. jag tycker mer om mysiga kvällar med några goa människor än vilda fester/ alice 78 år
  18. fyller år den 17 maj, älskar det. vår ♥♥
  19. älskar att sjunga.
  20. älskar att vara kär, men jag blir "rädd" när det blir lite seriöst.
  21. jag har fräknar på sommaren.
  22. ska tatuera & pierca mig när jag fyller 18.
  23. älskar skägg och tatueringar på killar. gärna mycket av båda, meeheh.
  24. aldrig rökt eller snusat.
  25. första gången jag var kär så var jag 6 år. har aldirg vart så kär sen dess!
  26. gillar mer att umgås med endast killar än tjejer och killar.
  27. saknar förra sommaren/våren. umgicks med många fina männsikor!
  28. något jag vill ha är just nu en pojkvän. / desperat tjej 16 (snart 17!!!!!) år.
  29. hatar fötter. sjukt äckligt.
  30. om jag blir sur (pMsSss) så blir jag riktigt sur. men dock inte länge, pallar inte vara sur länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: