Alice Viktoria Marie

home is wherever im with you

Kategori: Vardagligt

Nu är jag hemma igen! som ni såg i inlägget innan så hade jag på mig en lite nyare tröja med fransar och nitar, nitarna bildar vingar på ryggen. tror de flesta vet vilken det är! Men jag va inte ensam om att ha den idag, haha, först möter jag Hanna innan italienskan och då har hon på sig en liknande fast med en stjärna på ryggen och vi skrattar lite åt det men ah. Sen ser jag en annan tjej på skolan ha en precis likadan fast grå, sen kommer Sofia till skolan med en lika dan och sen möter jag Hanna och hennes kompis som också hade en. hur lyckas så många ha en lika dan tröja samma dag? haha :)


Kommentarer

  • moa säger:

    Super fin blogg! Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll :-) Kolla gärna in vår blogg om du har tid&lust, vi har precis startat veckansblogg med EXTRA stor länkning! KRAM<3

    2012-01-12 | 19:23:19
    Bloggadress: http://trendbook.devote.se
  • emma säger:

    Hejsan! :) jag har tidigare haft andra boggar men nu har jag precis skapat en ny med skönhet/smink/kläder som inriktining! Vet inte om du är intresserad av sånt men tänkte iallafall tipsa :D

    Jag kommer lägga upp inspirationsbilder, dagens makeup/klädsel/nagellack, olika tips inom skönhet mm. :)

    ha en bra dag, kram!

    2012-01-12 | 20:37:43
    Bloggadress: http://makeupisglam.blogg.se/

Kommentera inlägget här: