Alice Viktoria Marie

Litet test om 2011

Kategori: Vardagligt

Under 2011
Har du gråtit? Ja
Har du skrattat? Ja
Har du sovit i tält? Ja, myyys!
Har du sovit under bar himmel? tyvärr inte!
Har du varit utomlands? Ja!
Har du varit i en annan stad? Haha, ja!

Under 2011
Har en vän dött? Nej
Har en vän sökt tröst hos dig? ja
Har du sökt tröst hos en vän? ja
Har du sovit över hos en vän? ja!
Har du varit kär i en vän? Nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? Jadå!


När har du som mest..
Gråtit under 2011? sensommar/höst
Skrattat under 2011 ? Sensommar/höst - vääldigt blandat under den tiden!

Denna månad..
När..
Grät du senast? förra veckan tror jag.. min väska gick sönder!
Skrattade du senast? Idag

Duschade du senast? igårkväll
Lyssnade du på musik senast? 2 minuter sedan!
Hade du kul senast? haha, idag!

Vem..
Kommer du ifrån? lilla frillesås

Tycker du om någon just nu? tsss.. kanske
Gröna eller röda äpplen? Gröna?
Vilken tid gick du upp idag? halv tio
Har du sovit i din egna säng inatt? Jadå

Har du sovit ensam inatt? nej, misse sov hos mig ♥♥
Har du strumpor på dig nu? nope
Hur svarar du i telefon? ah de é Alice eller ah hallå
Vad ska du göra imorgon? skola. fml.
Var vill du bo när du blir stor? Gbg, sthlm, new york, london, LA eller kanske spanien.
Vad vill du bli när du blir stor? Fotbollsfru alternativt hockeyfru.. hihihi
Är det okej att gråta? Självklart!
Vilken årstid tycker du bäst om? sommaren, alltid sommaren. dock är våren rätt najs med!
Skulle du göra om du vann en miljon? köpa hund sen åka på massa semestrar och shoppa!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej
Har du piercing? ehm.. räknas i öronen?
Har du tatuering? Nej
Vill du gifta dig? åh herre, ja!!
Vill du ha barn? Massor
Solar du ofta? Nej, alldeles för sällan!
Är du bra på att laga mat? nejnejnej
Gillar du att dansa? Beror på sällskap osvosv
Hur vig är du? är den mest oviga personen i hela universum. lovar!
Vilken är din favoritglass? Ben&Jerrys charamel chewchew
Tror du på ett liv efter döden? Mjaa, kanske!
Är du morgon eller kvällsmänniska? kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? blå
Vilka hårfärger har du haft? bara brunt tror jag!
Är du beroende av något? kanske.. men tror inte det!
Senaste låten du hörde? Jag vill - Magnus Uggla
Brukar du bädda sängen? Jaoo
Har du kysst någon under den senaste månaden? who knows... nä, det har jag inte! FoReVeR AlOnE
Vad var det senaste du sa? "Kolla svartvit!!" eller nått antar jag..
Saknar du någon nu? Kirrekorven!!

Gammal bild på mig och söta Kirre (råkade precis skriva kisse) som jag äntligen ska få träffa imorgon ♥

Kommentarer

  • Fredrika säger:

    åå ni är för gulliga! :D

    hahahahaahaha alternativ hockeyfru!... -.-

    2012-01-09 | 18:38:40

Kommentera inlägget här: